בריכות מתועשות

בריכת פיברגלס, בריכת בטון ובריכה מתועשת

מבצע ע-נ-ק באדל בריכות שחייה!

נמאס לכם מבריכות זמניות? קבלו בריכה אמיתית לחצר!

  • קבועה
  • מרשימה
  • יפהפיה
  • מעלה את הערך של הבית
  • פינוק לכל המשפחה, לכל החיים!

בריכה כולל התקנה!
המבצע כולל:

  • בריכת פיברגלס איכותית תוצרת ספרד בגודל  6×3×1.5
  • משאבה תוצרת 1 כח סוס
  • מסנן 500 ליטר
  • תאורת לד בבריכה
  • הובלה לבית הלקוח
  • התקנה מקצועית כולל לוח חשמל !!!
  • ב-₪60,000 בלבד!

מידות נוספות הקיימות במלאי (בעלות שונה):

1.5×4×8
1.5×3.6×8.5
1.5×3.5×7

* המחיר אינו כולל חפירה במידת הצורך

70bad183-e0a0-4e9b-92c1-770c43244af8

תהליך הקמת בריכה מתועשת עם אדל בריכות שחייה

בריכות מתועשות

מוזמנים להתרשם במגוון העבודות שביצענו לקהל לקוחותינו.

בריכת שחייה במינימום זמן ועלות? בריכת שחייה בצורת לב?

כן אתה לא חולם, היום יותר מתמיד זה אפשרי. אז לפני שתסגור מנוי בקאנטרי, חשב מסלול מחדש, כי הבריכה יכולה להיות ממש בחצר הבית שלך.
- בריכות מתועשות, לא עוד חודשים של תכנון ובנייה.
גם אתה יכול להצטרף למאות הלקוחות של אדל בריכות שחייה ולהתחדש בבריכת שחייה מתועשת, שיטת בנייה חדשנית המאפשרת לבנות את בריכת החלומות שלך ב10 ימים בלבד. כבר אין צורך בחודשים של תכנון ו"חפירות".
בריכות שחייה מתועשות נבנים על ידי שלד קונסטרוקטיבי העשוי ממתכת משוריינת , אטומה בחיפוי יריעות  PVC כך שאין צורך בחומרי איטום נוספים. בריכות שחייה מתועשות של "אדל" עומדים בכל התקנים האירופאיים. וכל החומרים מותאמים לעמידה בעומסים כבדים ולחצי מים.

 

יתרונות בולטים של בריכות שחייה מתועשות

מעבר לחיסכון הזמן של הקמת הבריכה המתועשת ישנם יתרונות בולטים נוספים. בעזרת יריעות הPVC- לקוחותנו נהנים מסטנדרטים גבוהים אשר מעניקים שקט נפשי מנזקי מזג האוויר ומתנודות הקרקע. יתרון נוסף ואם לא הכי חשובה – עלות נמוכה. בשונה מבניית בריכת בטון, בריכות מתועשות זולות לבנייה ונחשבות לבנייה קלה ומגיעות למחצית העלות של בריכת בטון. גם התחזוקה של הבריכות המתועשות זולות יותר. אם בא לכם למשל להחליף את הצבע של הבריכה, נדרש רק להחליף את יריעת הויניל. קלי קלות!

 

אז איך עושים את זה?

ישנם שלבים ברורים בהקמת בריכות מתועשות. בשלב הראשון פנו לנציגים שלנו שיתנו לכם את המענה המושלם וביחד נגיע לבריכת החלומות שלכם. לאחר מכן נגיע לחצר הבית שלכם ונתחיל בהקמת הבריכה. בהתאם לגודל החצר נגיע אליכם בעזרת טרקטור קטן או מנוף ונתחיל בחפירת הקרקע בצורת הבריכה שבחרתם.
בשלב זה אנו נתקין את השלד אשר מחליף את הבטון המוכר לנו. ידוע שישראל יושבת על שבר אקטיבי, והשלד שלנו ייתן לכם את השקט הנפשי לאורך שנים רבות מפני תזוזות הקרקע. לאחר מכן באמצעות יציקת בטון היקפית מקבעים את השלד בקרקע. שלב אחרון והכי חשוב וסיימנו! התקנת ציפוי הויניל, בדיוק לפי מידות צבע והדפס שבחרתם לבריכה שלכם.

בריכות מתועשות
בריכה מתועשת

החברה המובילה בישראל לתכנון, יצור והתקנה של בריכות שחייה לפרטיים ולמוסדות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:





      נשמח לתת לך ייעוץ מקצועי
      ללא עלות

      חברתינו משקיעה מאמצים רבים בכדי לספק לכם שירות מקצועי, איכותי ומהיר העמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. לכל שאלה, פנייה או יעוץ אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

      כתובת: רחוב אוסישקין 5, אשקלון
      טלפון: 077-9973313






        מה אומרים עלינו?

        שרון אבישר

        שרון אבישר
        ברצוני להודות לחברת אדל בריכות שחיה על חווית קנייה מושלמת. זה מספר שנים שאני חולמת על בריכת שחיה אצלי בבית, לאחר אין סוף בדיקות קיבלתי המלצה מקולגה על חברת אדל בריכות. יצרתי קשר עם החברה וכבר מהשיחה הראשונה הבנתי שהגעתי למקום הנכון. שרות מעולה, יחס אישי, מוצר איכותי ומחיר שפוי. אני מודה לחברת אדל בריכות וממליצה עליהם בחום.

        אייל מרום

        אייל מרום
        לפני כשנה רכשתי קרקע והתחלתי בתכנון ובניית בית החלומות שלי, היה לי ברור שבחצר הבית תהיה בריכת שחיה אבל היו לי לבטים אם לבנות בריכה מבטון או מפיברגלס. כיאה לרואה חשבון התחלתי לחקור את הנושא ונפגשתי עם מספר חברות, בניהם נפגשתי עם אלי מחברת אדל בריכות שחיה. בפגישה אלי נתן לי אינפורמציה משמעותית שגרמה לי להבין את היתרונות בבריכת שחיה מפיברגלס, התרשמתי מאוד מהפרוייקטים שאדל ביצעה והחלטתי ללכת עם האינסטינקטים שלי ורכשתי בריכה מחברת אדל. תהליך העבודה היה מהיר, איכותי ועמד בכל הציפיות שלי לכן אני מרגיש צורך להמליץ על אדל בריכות שחיה.

        קישורים חשובים:

        צור קשר
        close slider







          שלח הודעה
          1
          איך אפשר לעזור?
          היי :)
          איך אפשר לעזור?