בריכת פיבר איכותית- עד אליכם!

הקיץ הישראלי הוא בין החמים בעולם, הרבה תיירים אף באים לישראל לבקר בחופשת הקיץ בשל תנאי מזג האוויר החמים על מנת להשתכשך בבריכה ובים ולהתקרר. מה שיותר כיף מלנסוע לבריכה בקיץ זה ללכת לבריכה כשהיא נמצאת בבית שלך, פשוט ללכת כמה צעדים ולהיות בתוך מים נעימים וקרירים, אין יותר כיף מזה. בשנים האחרונות כמות הישראלים אשר בחרו להתקין בריכה בביתם הפרטי הלכה ועלתה, ובריכות פרטיות נהיו יותר זולות ויותר נגישות, גם לקהל הרחב. בריכה נפוצה אשר רבים מן הישראלים בוחרים להתקינה בביתם היא בריכת פיבר. מה שמיוחד בבריכת פיבר היא שהיא באה בשלל צורות, כך שלא צריך להתאמץ על מנת לבחור דגם, הדגמים אינם מעטים אלא רבים והרבה יותר קל למצוא משהו שאוהבים. ההבדל המשמעותי בין בריכת פיבר לבין בריכות אחרות בשוק הבריכות הקבועות לבית, היא שבריכת פיבר עולה משמעותית זול יותר וזאת בגלל שלא צריך להרכיב אותה מההתחלה בבית מאפס, אלא רק מסדרים וחופרים לה מקום ופשוט מניחים אותה מבלי להרכיב אותה מאפס. התקנת בריכת פיבר לוקחת בדרך כלל רק מספר ימים בודדים, מה שמייצר ייתרון עצום כנגד מתחריה. בנוסף עלות התחזוקה של בריכת פיבר אינה יקרה במיוחד וזו הופכת אותה לנגישה מתמיד.

בריכת פיבר מגיעה כאמור בשלל צורות ואפשר גם להתאים אותה לאופי המבנה. למשל ישנם צימרים רבים אשר בוחרים להתקין את הבריכה במבנה בצורת לב, על מנת להביא לזוגות מקום יותר רומנטי, בריכת לב לבית מוסיפה אופי רב ותמיד כיף לראות אותה. עוד ניתן להשיג בריכת פיבר אשר יש לה מדרגות שנותנות קלות לרדת אל הבריכה ולעלות ממנה. אך מה שבטוח הוא שכאשר אתם רוצים להתקין בריכה בביתכם צריך קודם כל להשיג את כל האישורים הנדרשים מהעירייה או הרשות המקומית, ולאחר מכן לפנות אל המקצוענים. חשוב לפנות אל מתקיני בריכות מקצועעים משום שלהם ניסיון רב בתחום התקנת הבריכות והם יוכלו להתקין לכם את הבריכה בצורה הטובה והיעילה ביותר ובמידה ויצוצו מכשולים שונים הם ידעו להתגבר עליהם ולהשאיר אתכם עסוקים בעיסוקים שלכם ועם ראש שקט.

אז אם אתם מחפשים בריכת פיבר לביתכם ולא יודעים מאיפה להתחיל, אתם מוזמנים להיכנס כעת לאתר שלנו ולברור בין הפרויקטים הרבים אותם ביצענו. מצאתם בריכה שאהבתם? נשמח שתצרו איתנו קשר ונעזור לכם ונשמח לענות על כל שאלה. אנו אדל בריכות, מתקיני בריכות בעלי ותק ומקצועיות, איתנו אתם יודעים שאתם בידיים בטוחות. אז היכנסו כעת לאתר וצרו איתנו קשר, נשמח לעזור בכל עת Adelpool.co.il

בריכה ג'קוזי לחצר

נשמח לתת לך ייעוץ מקצועי
ללא עלות

חברתינו משקיעה מאמצים רבים בכדי לספק לכם שירות מקצועי, איכותי ומהיר העמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. לכל שאלה, פנייה או יעוץ אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

כתובת: רחוב אוסישקין 5, אשקלון
טלפון: 077-9973313






    מה אומרים עלינו?

    שרון אבישר

    שרון אבישר
    ברצוני להודות לחברת אדל בריכות שחיה על חווית קנייה מושלמת. זה מספר שנים שאני חולמת על בריכת שחיה אצלי בבית, לאחר אין סוף בדיקות קיבלתי המלצה מקולגה על חברת אדל בריכות. יצרתי קשר עם החברה וכבר מהשיחה הראשונה הבנתי שהגעתי למקום הנכון. שרות מעולה, יחס אישי, מוצר איכותי ומחיר שפוי. אני מודה לחברת אדל בריכות וממליצה עליהם בחום.

    אייל מרום

    אייל מרום
    לפני כשנה רכשתי קרקע והתחלתי בתכנון ובניית בית החלומות שלי, היה לי ברור שבחצר הבית תהיה בריכת שחיה אבל היו לי לבטים אם לבנות בריכה מבטון או מפיברגלס. כיאה לרואה חשבון התחלתי לחקור את הנושא ונפגשתי עם מספר חברות, בניהם נפגשתי עם אלי מחברת אדל בריכות שחיה. בפגישה אלי נתן לי אינפורמציה משמעותית שגרמה לי להבין את היתרונות בבריכת שחיה מפיברגלס, התרשמתי מאוד מהפרוייקטים שאדל ביצעה והחלטתי ללכת עם האינסטינקטים שלי ורכשתי בריכה מחברת אדל. תהליך העבודה היה מהיר, איכותי ועמד בכל הציפיות שלי לכן אני מרגיש צורך להמליץ על אדל בריכות שחיה.

    קישורים חשובים:

    צור קשר
    close slider







      שלח הודעה
      1
      איך אפשר לעזור?
      היי :)
      איך אפשר לעזור?